.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدال رایکا و ملوان در شهرآورد شمال کشور
رایکا بابل و ملوان بندرانزلی در شهرآورد جذاب و دیدنی شمال کشور به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شمال نیوز، رایکا بابل و ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز شنبه ۱۵ آبان در شهرآورد جذاب و دیدنی شمال کشور در ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ به مصاف هم می‌روند.

پیروز قربانی سرمربی جوان تیم رایکا بابل که امسال چهارمین حضور خود را در قامت سرمربی بر روی نیمکت رایکا تجربه می‌کند، در اندیشه کسب دومین پیروزی در فصل جدید می‌باشد.

بابلی‌ها که در چند دیدار گذشته خود توانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند با بازیکنان جوانی که در اختیار دارند با انگیزه‌تر از همیشه و با حفظ اتحاد و همدلی بازیکنان و کادر فنی باید مقابل تیم با پر ستاره ملوان انزلی قرار بگیرند که تا به این جای کار نتایج مطلوبی را نیز کسب کردند.

تیم ملوان با سرمربیگری مازیار زارع و با مدیریت پژمان نوری با به خدمت گرفتن چند بازیکن باتجربه و با کیفیت عزم خود را جزم کرده است تا به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند.

به همین ترتیب انزلی چیان هم با انگیزه‌های فراوانی به بابل سفر می‌کنند تا با برتری در این دیدار، جایگاه خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

بازی تیم‌های رایکای بابل و ملوان بندر انزلی را حسین زمانی با کمک سعید باهنر و مصطفی بابایی، قضاوت خواهد کرد و و حامد صادقی جو و محمد حسین اسدی هم داور چهارم و ناظر این مسابقه هستند.

تیم فوتبال رایکا بابل با ۵ امتیاز در جایگاه هفتم و تیم ملوان انزلی نیز با ۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.